2016. június 12., vasárnap

Visszatérés

Hi guys!

Szeretnék bocsánatot kérni azért, amiért eltűntem ennyi időre, és amiért már több, mint egy hónapja nem volt rész. Nem tagadom, nem csináltam sok érdemleges munkát azalatt az idő alatt, de ez most megváltozik, hiszen itt a nyár, blah blah blah. Ezért is készültem nektek egy kis designátalakítással, és persze egy új információval.
Nem vagyok teljesen megelégedve az Online Dobverő (ahogy én hívom, Ódé) fejezeteivel, ezért át fogok írni néhányat, ezáltal pedig az egész cselekményszál megváltozik. A fent lévő részeket nem valószínű, hogy leszedem, és nem kell aggódnotok, ez most tényleg gyorsabban fog menni, mint a Segíteké! Tudom, azon sem volt rész már egy jó ideje, és változtatni fogok rajta amint tehetem, ígérem!

Szeretném megköszönni nektek, hogy ilyen kitartóak voltatok, és továbbra is vártátok a részeket. Ne aggódjatok, hamarosan egy sokkal jobbat olvashattok! Tényleg köszönöm, ahogy azt is, hogy bíztatok bennem, feliratkoztatok, és hittetek abban, hogy hamarosan visszatérek - holott még bőr sem volt a képemen ahhoz, hogy bejelentsem a "szünetet".
Úgyhogy hamarosan találkozunk! 
Lots of love,
Brynn

(Ui: tíz perc után eldöntöttem, hogy a fent lévő részeket NEM szedem le, de újraírom őket, úgyhogy kérlek, fogadjátok el!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése